Nici un produs
Preturile includ TVA
Termeni și condiții
Website-ul www.evambient.roeste operat de S.C. EVALIGHT S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Mun. Arad, Str. Nicolaus Lenau, nr. 5, Jud. Arad, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J02/2286/2005, având CUI RO18256240, e-mailoffice[at]evambient.ro; telefon Fix: 0040 (0) 314 207 766 în continuare EVALIGHT.
Prezentul document conține termenii și condițiile aplicabile raporturilor ce se nasc între EVALIGHT, pe de o parte și fiecare Utilizator al acestui Website sau Cumpărător al unui produs EVALIGHT atunci când încheie un contract la distanță cu EVALIGHT, pe de altă parte. Plasarea unei Comenzi sau utilizarea Website-ului în alt mod implică acceptarea acestor Termeni și condiții.
Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se va efectua cu respectarea prevederilor Regulamentului GDPR, ale Politicii de confidențialitate și ale Politicii cookiescare completează acești Termeni și condiții.
Acest Website nu este destinat copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea acestui Website declarați că aveți peste 18 ani și aveți capacitatea de a vă asuma acești Termeni și condiții.
Dacă utilizați acest Website în numele unei companii, organizații sau al unei alte entități, atunci (a) „dvs.” include și acea entitate și (b) declarați și garantați că sunteți un reprezentant autorizat al respectivei entități și că aveți capacitatea de a vă asuma acești Termeni și condiții în numele entității.
Trimiteri (link-uri) către alte site-uri EVALIGHT. Acest Website conține trimiteri către alte site-uri web aparținând EVALIGHT care pot fi guvernate de Termeni și condiții, Politici de confidențialitate și Politici cookies districte. Accesând acele site-uri web, sunteți de acord cu Termenii și condițiile, Politicile de confidențialitate și Politicile cookies publicate pe acele site-uri web.
Trimiteri (link-uri) către site-uri ale terților. Acest Website poate furniza link-uri sau referințe către alte site-uri (deținute de terți), asupra cărora EVALIGHT nu are niciun control. EVALIGHT nu operează și nu controlează în niciun fel conținutul, informațiile, software-ul, produsele sau serviciile disponibile pe astfel de site-uri web și nu are nicio responsabilitate pentru conținutul acestora și nu va răspunde pentru daune sau vătămări generate de acel conținut sau de acel acces. Dacă faceți clic pe un link către un site web terț, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv. Vă recomandăm să consultați Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile publicate pe fiecare site web pe care îl vizitați.
Modificări ale Termenilor și condițiilor. Termenii și condițiile pot fi modificați din când în când. Nicio modificare adusă acestor Termeni și condiții nu se va aplica retroactiv și nu se va aplica Contractelor la distanță, litigiilor sau altor evenimente care au fost încheiate/ care au avut loc înainte de publicarea modificării. Noua versiune a acestor Termeni și Condiții va fi publicată pe această pagină. De asemenea, vă vom anunța prin e-mail sau printr-o notificare pe Website, înainte ca modificarea să intre în vigoare. Sunteți în continuare responsabil pentru revizuirea regulată a acestor Termeni și condiții.
În sensul acestor Termeni și condiții, termenii și expresiile folosite au următoarea semnificație:
Utilizator – orice utilizator al Website-ului;
Comandă – operațiuneaefectuată de Utilizator prin intermediul Website-ului (comandă online, comandă telefonică, comandă efectuată prin chat sau folosind adresele de e-mail cu domeniul / subdomeniul de @evambient.roprin care acestaîși asumă angajamentul ferm de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în acești Termeni și condiții și cele agreate în scris de părți;
Contract la distanță – înseamnăînțelegerea consensuală la distanță intervenită între EVALIGHT și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, a unuia sau a mai multor Produse, prin plasarea unei Comenzi de către Utilizator și confirmarea acesteia de către EVALIGHT, cu respectarea legii, a prezentelor Termeni și condiții și a condițiilor particulare agreate de părți;
Cumpărător – persoana fizică, persoana juridică sau orice altă entitate, indiferent de forma de organizare, care încheie un Contract la distanță cu EVALIGHT;
Consumator – Cumpărătorul persoană fizică care acționează în scopuri care se află în afara activității sale comerciale, industriale, artizanale sau profesionale (potrivit art. 2 pct. 4 din OUG 140/2021);
Produs – orice bun corporal mobil comercializat de EVALIGHT prin intermediul Website-ului, incluzând accesoriile, ambalajul original și documentele aferente;
Produs Outlet – un Produs comercializat de EVALIGHT prin intermediul Website-ului care fie a fost expus în showroom, fie prezintă mici defecte, fie nu are ambalajul original; motivul introducerii în categoria Outlet va fi adus la cunoștința Cumpărătorului înainte de expediere;
Produs realizat conform specificațiilor cumpărătorului – orice Produs care nu este prefabricat, fiind realizat pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei cumpărătorului;
Specificații – înseamnă caracteristicile Produselor (tip, model, material, dimensiuni, diametru, greutate, culoare, tip de cristal etc.) astfel cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe Website, în Comenzile plasate de Utilizatori și confirmate în scris de EVALIGHT;
Promoție – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Produse, având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de EVALIGHT;
Conținut - toate materialele și conținutul inclusiv, dar fără a ne limita la domeniu, text, grafică web, designul, editoriale, elemente multimedia, fotografii, imagini, videoclipuri, înregistrări sonore, broșuri, documente, baze de date, software, coduri sursă, programe, scripturi, mărci, logo-uri, denumiri comerciale, denumirea produselor precum și orice alte date, informații sau materiale disponibile pe Website sau care pot fi accesate prin intermediul Website-ului sau prin utilizarea unui echipament electronic precum și conținutul e-mailurilor transmise de EVALIGHT și/ sau colaboratorii săi Utilizatorilor sau Cumpărătorilor;
Regulamentul GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
Politica de confidențialitate – documentul care descrie modul în care EVALIGHT prelucrează datele dvs. cu caracter personal, întocmit cu respectarea prevederilor art. 13 din Regulamentul GDPR.
Produsele comercializate prin intermediul Website-ului sunt noi, în ambalaj propriu sau resigilate (Produse Outlet), în acest caz fiind menționat foarte clar motivul pentru care Produsul a fost resigilat. Caracteristicile și performanțele Produselor sunt trecute pe ambalaj și pe eticheta atașată Produselor.
Produsele livrate sunt însoțite de factura fiscală, certificat de garanție și eventuale alte documente prevăzute de legislația în vigoare, după caz.
Fiecare Produs prezentat pe Website va conține o descriere suficientă pentru ca dvs. să puteți evalua principalele sale Specificații (după caz, pot fi menționate denumirea, modelul, materialul, dimensiunile, diametrul, greutatea, culoarea, tipul cristalului etc.). Totuși, vă recomandăm să aveți în vedere faptul că fotografiile au un rol informativ iar în realitate culorile produselor pot să difere puțin. Vă recomandăm să verificați Specificațiile fiecărui Produs pe care doriți să îl achiziționați. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, ni le puteți solicita prin e-mail la office[at]evambient.ro
Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de furnizori, Specificațiile și disponibilitatea Produselor prezentate pe acest Website se pot schimba fără o notificare prealabilă. EVALIGHT își rezerva dreptul de a modifica atât Conținutul, cat si structura Website-ului în orice moment, fără nicio formalitate prealabilă.
Pot exista situații în care informațiile oferite de EVALIGHT, inclusiv cu privire la disponibilitatea în stoc a Produselor să conțină inadvertențe datorită unor erori de operare. Nu ne asumăm nicio răspundere în cazul afișărilor de disponibilitate eronate.
3.1. Prețuri și modalități de plată
Toate preturile afișate pe Website sunt exprimate în RON și includ TVA (19%).
La prețul Produselor se vor adăuga:
EVALIGHT nu percepe alte costuri pentru vânzarea Produselor, în afara celor afișate pe Website.
Pentru toate plățile efectuate, EVALIGHT va emite o factură fiscală, Cumpărătorul având obligația să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
Produs listat cu preț incorect. În cazul în care un Produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte, ne rezervăm dreptul de a nu confirma sau de a anula orice Comandă plasată pentru Produsele care prezintă astfel de erori. Dacă Comanda a fost plătită în prealabil, vă vom rambursa prețul în termen de 7 zile (dacă sunteți Consumator) sau în termen de 14 zile (dacă nu sunteți Consumator) de la informarea dvs., fără să fim ținuți răspunzători pentru eventuale daune.
Plata prețului în avans. Pentru achiziționarea Produselor care se realizează conform specificațiilor cumpărătorului, a Produselor care nu se află în stocul EVALIGHT și trebuie achiziționate de la producător/ furnizor sau a Produselor care se livrează cu transport special, EVALIGHT poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 30% din valoarea Produsului. Plata avansului se poate realiza prin ordin de plata, în baza unei facturi proforme iar dovada plații trebuie trimisă către EVALIGHT la adresa de e-mail office[at]evambient.ro În aceste cazuri, Comanda va începe să fie procesată numai după încasarea avansului iar livrarea Produsului se va efectua după plata integrală a prețului.
Plata Produselor se poate realiza astfel:
(i) în sistem ramburs (plată în numerar la livrare)
Plata se face în lei, în limita maximă a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice, acestea reprezentând valoarea comenzii cu TVA. Plata se va efectua în momentul în care curierul ajunge cu Produsele la adresa de livrare indicată în Comandă.
(ii) online cu card bancar (Visa/ Visa Electron/ Maestro/ MasterCard)
Daca ați ales metoda de plata "Online cu card bancar" este necesar sa completați un formular cu informațiile despre cardul dvs. în pagina securizata a procesatorului de plăti. Plățile cu carduri de credit/ debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/ Visa Electron si MasterCard/ Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.
(iii) ordin de plată (OP)
Plata prin ordin de plată presupune efectuarea unei plăți prin transfer bancar, utilizând detaliile de plată pe care le primiți pe email, ulterior confirmării Comenzii și trimiterea dovezii plății prin e-mail la office[at]evambient.ro
(iv) depunere de numerar în contul EVALIGHT
La plata prin depunere de numerar în contul EVALIGHT, vom percepe de la Cumpărător un comision de 15 Lei (care se adaugă la prețul Produselor).
(v) plata în magazin
Prețul Produselor se poate achita și în magazinele EVALIGHT, la plasarea Comenzii sau la ridicarea Produselor (excepție făcând situațiile în care se solicită plata prețului în avans).
(vi) online în rate egale fără dobânda prin card de cumpărături
Detalii privind plata prin card de cumpărături găsiți la secțiunea Modalitati de plata din Website. Această secțiune face parte integrantă din acești Termeni și Condiții.
3.2. Promoții
Promoțiile afișate pe Website sunt valabile în limita stocului disponibil. EVALIGHT nu poate garanta disponibilitatea tuturor Produselor afișate în ofertă.
Promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
Ne rezervam dreptul de a modifica promoțiile fără nici o formalitate prealabilă. Produsele care fac obiectul unor promoții se vor supune și termenilor și condițiilor aplicabile respectivei campanii promoționale.
3.3. Plasarea Comenzilor
Accesul în vederea plasării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator care a împlinit vârsta de 18 ani și care dorește ca livrarea Produsului să se efectueze pe teritoriul României.
Pentru motive justificate, EVALIGHT își rezervă dreptul de a restricționa accesul unui Utilizator în vederea plasării unei Comenzi și/ sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care are suspiciuni de fraudă sau în cazul în care consideră, având la bază conduita sau activitatea persoanei în cauză pe Website, că interesele EVALIGHT ar putea fi prejudiciate în vreun fel. În oricare dintre aceste cazuri, persoana vizată poate trimite un e-mail la office[at]evambient.ro pentru a fi informată cu privire la motivele care au condus la aplicarea restricțiilor.
Plasarea unei Comenzi pe Website nu presupune crearea unui cont.
Utilizatorul poate plasa o Comandă astfel:
(a) Comandă online prin formularul de comandă
Comanda online prin formularul de comandă se efectuează în următorii pași:
- selectarea Produselor dorite,
- adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături (folosind butonul ”Adaugă în coș); odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta; adăugarea Produselor în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi și nici rezervarea Produselor;
- verificarea coșului de cumpărături și accesarea butonului ”Finalizează comanda” disponibil în coșul de cumpărături, care va deschide Formularul de comandă unde veți completa datele de identificare a Cumpărătorului/ persoanei de contact, adresa de livrare, metoda de plată, modalitatea de livrare și eventualele observații;
- trimiterea comenzii prin apăsarea butonului “Trimite comanda”, buton care implică o obligație de plată, după ce ați acceptat Termenii și condițiile Website-ului și după ce ați luat la cunoștință de Politica noastră de confidențialitate.
- efectuarea plății prin una din modalitățile permise de EVALIGHT; dacă ați selectat ca metodă de plată ”online cu card bancar”, veți fi redirecționați pe site-ul procesatorului de plăți unde veți introduce datele dvs.
(b) Comandă telefonică
Daca doriți sa efectuați o Comandă prin telefon, ne puteți contacta la numerele:
Telefon Fix.: Showroom Bucuresti : 0314 207 766; Showroom Timisoara: 0256 705 405
Telefon Mobil: 0786 313 060; 0786 539 779; 0785 292 548; 0762 206 093; 0760 240 449
În cazul plasării unei comenzi telefonice, EVALIGHT vă va trimite un e-mail de confirmare a ofertei, Comanda considerându-se plasată la data exprimării consimțământului dvs. scris, care se poate realiza printr-un reply la e-mail.
(c) Comandă prin e-mail, folosind adresele de mail cu domeniul / subdomeniul de
Daca doriți sa efectuați o Comandă prin e-mail, o puteți trimite la office[at]evambient.ro caz în care va trebui să ne furnizați cel puțin următoarele date: datele de identificare a Cumpărătorului/ persoanei de contact (nume și prenume/ denumire, nr. ORC și CUI - pentru persoanele juridice, e-mail, telefon, adresă/ sediu), adresă de livrare, Produsele pe care doriți să le comandați (cod produs, cantitate etc.), metoda de plată și modalitatea de livrare dorită.
(d) Comenzi din Catalog
În cazul în care ați accesat secțiunea CATALOG si doriți sa aflați mai multe detalii (preturi, specificații, termene de onorare) despre Produsele care va interesează, va rugam sa ne trimiteți e-mail la office[at]evambient.ro și să specificați denumirea si codul articolului, numărul de bucăți precum si denumirea catalogului. În cel mai scurt timp posibil, operatorii EVALIGHT vă vor trimite o oferta personalizată.
Corectarea erorilor la plasarea Comenzilor. Prin finalizarea unei Comenzi, indiferent de modalitatea de plasare, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt complete și corecte. Corectarea eventualelor erori survenite cu ocazia introducerii datelor se va efectua de EVALIGHT, la cererea dvs., transmisă prin e-mail la office[at]evambient.ro
Prin finalizarea unei Comenzi, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare la distanță (telefonic, chat sau e-mail) prin care EVALIGHT își derulează operațiunile.
3.4. Confirmarea Comenzilor. Momentul încheierii Contractului la distanță
După plasarea unei Comenzi, EVALIGHT va confirma comanda prin e-mail, într-un termen rezonabil, dar cel târziu la momentul livrării Produselor. Momentul încheierii Contractului la distanță îl constituie momentul confirmării, prin e-mail, de către EVALIGHT, a acceptării Comenzii transmise de Cumpărător.
Din Contractul la distanță fac parte atât acești Termeni şi condiții cât și orice înțelegeri ulterioare scrise intervenite între Cumpărător și EVALIGHT cu privire la Comandă. Părțile agreează că nici o comunicare dintre acestea nu poate modifica acești Termeni și condiții decât dacă va fi efectuată în scris și acceptată expres de ambele Părți.
3.5. Anularea Comenzilor de către EVALIGHT
EVALIGHT poate anula o Comandă, inclusiv ulterior confirmării acesteia, cu notificarea Cumpărătorului, fără ca acesta din urmă să poată pretinde daune interese în oricare din următoarele cazuri:
(a) neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plații online;
(b) invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de EVALIGHT, în cazul plații online;
(c) datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete și/ sau incorecte;
(d) Comanda conține un Produs care a fost listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte;
(e) Imposibilitate tehnică de procesare a Comenzii;
(f) Cumpărătorul manifestă un comportament și/ sau un limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.), are în istoricul Comenzilor livrări refuzate sau încalcă acești Termeni și condiții;
(g) Comanda nu poate fi onorată din cauză că Produsul comandat nu se află în stoc sau din alte motive neimputabile EVALIGHT; (Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul ”în stoc”, este posibil să nu poată fi onorată în cazul în care pentru același produs a fost înregistrată o altă comandă înainte ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, stocul fiind astfel epuizat.)
În caz de anulare a Comenzii, EVALIGHT va informa Utilizatorul/ Cumpărătorul și, dacă este cazul, va returna contravaloarea Produsului achitat, în termen de maxim 7 zile (pentru Consumatori) și 14 zile (pentru Cumpărătorii care nu sunt Consumatori) de la informare, fără ca EVALIGHT să aibă vreo răspundere, de orice natură.
3.6. Anularea Comenzilor de către Cumpărător
Consumatorii au dreptul să se retragă din Contract, respectiv sa anuleze o Comandă după plasarea acesteia sau să returneze un Produs deja livrat, în termen de 14 zile calendaristice de la livrare, fără invocarea niciunui motiv, cu excepția Produselor realizate conform specificațiilor cumpărătorului care nu beneficiază de drept de retur. Pentru detalii, vedeți secțiunea ”Politica de retur” de mai jos.
Cumpărătorii care nu au calitatea de Consumator NU pot anula o Comanda, NU pot denunța unilateral Contractul și NU beneficiază de dreptul de retur.
3.7. Livrarea Produselor
Livrarea pe teritoriul României este gratuită pentru comenzi mai mari de 400 Ron Tva inclus (excepție fac localitățile aflate în afara razei de acoperire GLS express, pentru care se percepe un cost de transport, calculat în funcție de numărul de kilometri suplimentari; costul de transport va fi disponibil Utilizatorului după completarea adresei de livrare, anterior plasării Comenzii).
Pentru comenzi mai mici de 400 Ron Tva inclus, se percepe un cost fix de transport de 29 Ron Tva inclus.
Termenul de livrare este cuprins între 48 ore și 90 de zile lucrătoare de la confirmarea Comenzii sau încasarea avansului, după caz, cu excepția cazului în care Părțile au convenit expres asupra unei alte date. În cazul în care nu putem efectua livrarea în acest termen, vă vom informa asupra termenului de livrare și vă vom solicita aprobarea acestuia sau anularea Comenzii.
Produsele se livrează în limita stocului disponibil. EVALIGHT nu poate garanta prezența în stoc a tuturor produselor prezentate pe Website.
Dacă pentru Utilizator Comanda plasată este condiționată de livrarea ei într-un termen limită, acesta va specifica termenul limită la secțiunea Observații, odată cu plasarea Comenzii. Dacă EVALIGHT nu poate onora Comanda în cadrul termenului limită solicitat de Utilizator, aceasta va informa Utilizatorul privind imposibilitatea livrării Produselor în termenul solicitat, Utilizatorul având opțiunea de confirma termenul de livrare estimat de EVALIGHT sau de a anula Comanda.
În anumite cazuri, EVALIGHT își rezervă dreptul să solicite plata în avans a unei părți a valorii Produselor. În aceste cazuri, plata avansului se va realiza prin ordin de plată, iar dovada plății va fi trimisă prin e-mail la office[at]evambient.ro . Comanda va începe să fie procesată numai după încasarea avansului iar livrarea se va efectua după plata integrală a prețului. Pentru Produsele a căror contravaloare se achită prin virament bancar, termenul de livrare se calculează începând cu momentul în care contul EVALIGHT este creditat cu suma respectivă.
Data exactă a livrării va fi notificată Cumpărătorului telefonic sau prin e-mail, acesta fiind obligat să preia Produsele și, dacă este cazul, să asigure personal pentru descărcare/ manipulare.
Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totala a Comenzii.
EVALIGHT asigură livrarea Produselor numai pe teritoriul României.
Produsele vor fi livrate în sistem de curierat - door-to-door (cu excepția mărfurilor voluminoase, a Produselor foarte fragile sau când livrarea prin curier nu este posibilă) sau în showroom-urile / depozitul EVALIGHT, conform opțiunii Cumpărătorului.
*MARFA VOLUMINOASĂ ȘI PRODUSELE FOARTE FRAGILE NU SE LIVREAZA DOOR TO DOOR !
Pentru Comenzile care conțin Produse foarte fragile, piese de mobilier sau articole de dimensiuni mari, care necesită o atenție sporită la manipulare, EVALIGHT va asigura transport special, excluzând, pentru siguranța Produselor, companiile de curierat. În acest caz:
(i) transportul special va fi organizat doar după plata în avans a întregii comenzi;
(ii) intervalul în care se va face livrarea poate varia între 5-6 ore și 4-6 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea pe piața națională a transportatorilor privați cu care colaboram;
(iii) livrarea se face la adresa menționata în Comandă, fără să fie asigurat transportul până în fața ușii (de exemplu la blocuri), caz în care revine Cumpărătorului obligația să asigure, prin personal propriu, manipularea și transportul Produselor până la ușă.
Dacă, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară organizarea unui al doilea transport pentru livrarea Produselor, costul acestui transport va fi în sarcina Cumpărătorului.
3.8. Taxe de depozitare
Dacă livrarea nu se poate face la termen din culpa Cumpărătorului, pentru motive cum ar fi, spre exemplu, solicitarea expresă de amânare a livrării din partea Cumpărătorului, cazul în care Cumpărătorul nu permite EVALIGHT să facă livrarea, nu mai poate fi contactat în vederea efectuării livrării, nu este găsit la adresă sau nu achită diferența de preț etc., Produsele rămân în depozitul EVALIGHT, gratuit, pentru maxim 30 de zile calendaristice de la data de livrare confirmată de EVALIGHT, după care se va percepe o taxă de depozitare, în cuantum de 25 Lei / mc de marfă depozitată/ zi Tva inclus. În acest caz, livrarea se va face numai după achitarea de către Cumpărător a taxei de depozitare precum și a diferenței de preț aferente, daca este cazul.
3.9. Transferul proprietății Produselor
Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă de la EVALIGHT la Cumpărător la momentul livrării acestora la adresa indicată în Comanda confirmată, moment de la care Cumpărătorul suportă riscul pieirii Produselor, precum și riscul Contractului.
3.10. Recepția produselor și neconformități
Dacă la momentul livrării Cumpărătorul constată că ambalajul este deteriorat sau prezintă urme de manipulare defectuoasă, acest fapt trebuie menționat de Cumpărător în documentul de transport/ într-un proces verbal încheiat cu transportatorul și astfel se poate refuza Produsul. Preluarea coletului reprezintă acceptul Cumpărătorului cu privire la starea acestuia, fiind considerat livrat în stare bună.
Cumpărătorul are obligația să verifice Produsul la livrare. Orice eventuale neconformități aparente (vicii aparente), existente la data livrării și care puteau fi descoperite printr-o verificare normală cum ar fi, spre exemplu, existența unor urme, zgârieturi, ciobiri, loviri, deformări, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte deteriorări vizibile trebuie aduse la cunoștința EVALIGHT în termen de 5 zile de la livrare, prin email la office[at]evambient.roocazie cu care veți atașa și dovezi (fotografii/ video) care să susțină reclamația dvs.
Dacă nu primim o asemenea informare în termenul indicat, Produsele vor fi considerate acceptate de dvs. și nu veți mai putea invoca eventuale vicii aparente. Viciile aparente nu sunt acoperite de garanție.
Nu constituie o neconformitate nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului sau altele asemenea.
Produsele comercializate pe Website beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Astfel, pentru Produsele comercializate, EVALIGHT acordă:
(a) o garanție legală de conformitate de 2 (doi) ani pentru Consumatori, în cadrul căreia EVALIGHT va răspunde față de Consumatori, în condițiile legii, pentru orice neconformitate care există în momentul livrării Produsului și care este constatată în termen de 2 ani de la data respectivă.
(b) o garanție de 1 (un) an pentru Cumpărătorii care nu sunt Consumatori, care se va acorda în condițiile stabilite în certificatul de garanție și în acești Termeni și Condiții.
Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 (doi) ani, termenul de garanție se reduce la această durată.
Termenul de garanție se calculează de la livrarea Produsului.
Produsele comercializate pe Website sunt însoțite de Certificatul de garanție care va fi pus la dispoziția Cumpărătorului la momentul livrării Produsului, în format tipărit. Lipsa certificatului de garanție trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția Produsului, prin e-mail la office[at]evambient.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. EVALIGHT nu eliberează duplicate pentru certificatul de garanție. Consumatorii au dreptul să solicite ca certificatul de garanție să le fie oferit în scris sau pe orice alt suport durabil (în format electronic).
Garanția comercială oferită de EVALIGHT nu afectează drepturile de care Consumatorii beneficiază în virtutea legii.
4.1. Condiții de acordare și de pierdere a garanției
Condiții de acordare a garanției:*
(i) Garanția se acordă în măsura în care toate condițiile de acordare din certificatul de garanție și acești Termeni și condiții sunt îndeplinite.
(ii) În cazul Consumatorilor, garanția legală de conformitate se acordă în conformitate cu prevederile O.U.G. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și celelalte acte normative în vigoare.
(iii) Garanția privește Produsul, în integralitatea sa așa cum a fost livrat Cumpărătorului, nu piesele ori subansamblele sale și nu se extinde asupra accesoriilor, pieselor adăugate sau schimbate de Cumpărător ulterior achiziționării Produsului și nici asupra consumabilelor.
(iv) Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție, factura și dovada plații (chitanța, bon fiscal etc.). Garanția se va acorda exclusiv în baza certificatului de garanție în original și a facturii fiscale/ dovezii plății.
(v) Viciile aparente - neconformități existente la data livrării și care puteau fi descoperite, fără cunoștințe speciale, printr-o verificare normală (de ex., zgârieturi, ciobiri, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte deteriorări vizibile) care nu au fost aduse la cunoștința EVALIGHT în termen de 5 zile de la livrare nu constituie obiectul garanției (a se vedea secțiunea ”Recepția produselor și neconformități” de mai sus).
(vi) Nu constituie o neconformitate nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului sau altele asemenea.
(vii) Produsele comercializate de EVALIGHT sunt destinate uzului casnic; nu se acordă garanție dacă aceste Produse sunt utilizate în alte scopuri decât cele casnice.
*prevederile din această secțiune nu afectează drepturile Consumatorilor stabilite prin lege.
Garanția se pierde, EVALIGHT fiind exonerată de obligațiile sale privind garanția, în oricare dintre situațiile de mai jos:
(i) dacă lipsa de conformitate se datorează Cumpărătorului sau unor terțe persoane pentru care EVALIGHT nu este ținută să răspundă potrivit legii (cu titlu exemplificativ: manipulare necorespunzătoare, păstrarea Produsului în condiții improprii, expunerea Produsului la acțiunile substanțelor chimice, corozive sau la intemperii, folosirea Produsului în alt mod decât potrivit destinației acestuia, nerespectarea instrucțiunilor la manipularea, instalarea, punerea în funcțiune, transportul, depozitarea și utilizarea Produselor etc.);
(ii) acolo unde instrucțiunile de utilizare sau dispozițiile legii impun montarea Produselor de către personal autorizat, nerespectarea acestei condiții va duce la pierderea garanției; Cumpărătorul trebuie să poată face dovada montării Produsului de către personal autorizat;
(iii) în caz de modificare / desigilare / reparare a Produsului efectuată de către Cumpărător sau de către persoane fizice sau juridice neautorizate de către EVALIGHT;
(iv) dacă lipsa de conformitate se datorează unor variații anormale de tensiune sau unei racordări electrice greșite;
(v) utilizarea Produsului în alt regim decât cel casnic (de exemplu, în regim industrial);
(vi) în alte cazuri prevăzute în Certificatul de garanție al produsului;
4.2. Remediile posibile în perioada de garanție
Pe durata garanției Cumpărătorii pot beneficia de următoarele remedii:
a) aducerea Produsului la conformitate
Cumpărătorul va beneficia de reparația Produsului defectsau, atunci când reparația este imposibilă sau ar impune companiei EVALIGHT costuri disproporționate, Cumpărătorul va beneficia de înlocuirea Produsului defect. Cumpărătorul nu poate pretinde înlocuirea Produsului defect dacă această măsură este imposibilă sau, în comparație cu măsura reparației, ar impune companiei EVALIGHT costuri disproporționate.
Reparația sau înlocuirea se fac fără costuri, în termen de maxim 15 zile calendaristice din momentul în care EVALIGHT a fost informată cu privire la neconformitate (în cazul Consumatorilor) sau din momentul predării Produsului defect către EVALIGHT (în cazul Cumpărătorilor care nu sunt consumatori).
Pentru a beneficia de reparare sau înlocuire, Cumpărătorul trebuie să trimită (în interiorul termenului de garanție) o descriere a lipsei conformității, prin e-mail la office[at]evambient.roîmpreună cu copia facturii de achiziție și cu dovezile aferente neconformității reclamate (fotografii, înregistrări video etc.). Consumatorii vor avea obligația să pună Produsele neconforme la dispoziția EVALIGHT, care le va prelua pe propria cheltuială iar Cumpărătorii care nu sunt consumatori vor expedia Produsul defect la depozitul EVALIGHT.
Pentru a beneficia de garanție este obligatorie prezentarea facturii de achiziție, în copie și a Certificatului de garanție, în original, care va însoți Produsul defect.
În caz de reparație, pentru Consumatori, termenul de garanție legală de conformitate se prelungește cu timpul de nefuncționare a Produsului iar în caz de înlocuire, pentru Produsul care înlocuiește Produsul neconform, termenul de garanție legală de conformitate începe să curgă de la data înlocuirii. Aceste prevederi se aplică doar Consumatorilor.
EVALIGHT poate refuza să aducă în conformitate Produsul dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri disproporționate, caz în care Cumpărătorul va beneficia de celelalte remedii de mai jos.
b) reducerea proporțională a prețului sau încetarea Contractului
Consumatorul are dreptul să obțină o reducere proporțională a prețului sau încetarea Contractului, în oricare dintre următoarele cazuri: EVALIGHT a refuzat reparația sau înlocuirea, EVALIGHT nu a reparat/ înlocuit Produsul în termen, se constată o neconformitate, în pofida eforturilor EVALIGHT de a o remedia, neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a Contractului, EVALIGHT a declarat că nu va aduce Produsul în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru Consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.
Cumpărătorul care nu are calitatea de consumator poate obține o reducere proporțională a prețului sau încetarea Contractului doar dacă nu beneficiază nici de reparația Produsului și nici de înlocuirea sa în termen de 15 zile de la predarea Produsului către EVALIGHT.
Cumpărătorul nu are dreptul de a obține încetarea Contractului dacă neconformitatea este minoră.
Cumpărătorul își poate exercita dreptul la reducerea proporțională a prețului sau la încetarea Contractului printr-o declarație către EVALIGHT, transmisă prin e-mal la office[at]evambient.roîmpreună cu copia facturii de achiziție și cu dovezile aferente neconformității reclamate (fotografii, înregistrări video etc.).
În cazul în care Cumpărătorul obține încetarea Contractului, acesta va returna societății EVALIGHT Produsele, pe cheltuiala EVALIGHT iar EVALIGHT va rambursa prețul plătit la primirea Produselor sau a unei dovezi că Produsele au fost returnate (în cazul Consumatorilor) respectiv în termen de 14 zile calendaristice de la primirea Produselor (în cazul Cumpărătorilor care nu sunt consumatori).
Cumpărătorul este obligat să respecte indicațiile de ambalare prevăzute în acești Termeni și condiții atunci când returnează Produse la EVALIGHT și va răspunde pentru orice deteriorări cauzate pe durata transportului de retur. Dacă Produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate de Cumpărător, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse Produsului sau, în cazul în care Produsul este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza Produsul.
Dacă EVALIGHT apreciază, în mod justificat, că nu sunt îndeplinite condițiile de acordare a garanției, aceasta va informa Cumpărătorul în scris, arătând motivele.
Consumatorii beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea Produselor pentru a se retrage din Contract fără a fi nevoiți să-și justifice decizia. Dreptul de retur este prevăzut doar în beneficiul Consumatorilor, respectiv persoanelor fizice care acționează în scopuri care se află în afara activității lor comerciale, industriale, artizanale sau profesionale.
Pentru returnarea Produselor, trebuie să informați EVALIGHT cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract fie prin completarea și transmiterea electronică a formularului de retragere disponibil la
https://evambient.ro/content/9-formular-de-retragere
fie printr-o declarație neechivocă trimisă prin e-mail la office[at]evambient.ro NU vom lua în considerare cererile telefonice sau cele transmise prin alte canale de comunicare (whatsapp, messenger etc.).
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Cererile de retur înregistrate după expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice nu vor fi acceptate de EVALIGHT.
Atenție! Potrivit art. 16, pct. c), din OUG nr. 34/2014, Consumatorii nu beneficiază de drept de retur pentru Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. Astfel, nu pot fi returnate produsele care nu sunt prefabricate și care au fost confecționate sau personalizate pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei consumatorului(dimensiune, lungime, lățime, înălțime, diametru, culoare, tip de cristal, material de suprafață, prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard).
Consecințele retragerii
Obligațiile EVALIGHT în cazul în care vă retrageți:
(a) vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul Contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Obligațiile dvs. în cazul în care vă retrageți:
(a) Trebuie să returnați Produsele la depozitul Evalight S.R.L. din Calea Șagului nr.153, Cod poștal 300517 Timișoara, tel: 0256 450 099, în decurs de maxim 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere, folosind aceeași metodă de livrare. Returul se face prin intermediul unei firme de curierat rapid cu excepția cazului în care Produsele v-au fost livrate cu transport special, caz în care le veți returna folosind același tip de transport. Nu acceptăm și nu ridicăm colete livrate prin Poșta Română.
(b) Veți suporta în totalitate costurile directe legate de returnarea Produselor și anume costurile transportului de retur
(astfel cum sunt practicate de firmele de curierat rapid/ companiile de transport). De asemenea, dacă este cazul, va trebui să suportați și costurile suplimentare de livrare a Produsului de la EVALIGHT la dvs. determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.
Costuri aproximative retur
Marfa Paletizata
*mentionam ca acestea sunt costuri orientative si variaza de curierul ales si zona de unde vor fi expediate / retunate .
(c) Produsul trebuie returnat în ambalaj original, în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de toate accesoriile și documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție etc.). Ambalajul original al Produsului nu trebuie să prezinte deteriorări sau urme ale altor corpuri străine (scotch etc.). Dacă Produsul comandat a fost însoțit de unul sau mai multe cadouri promoționale oferite cu titlu gratuit și valabile doar în combinație cu Produsul returnat, și aceste cadouri trebuie returnate. Dacă nu sunt returnate cadourile primite sau acestea prezintă neconformități, contravaloarea lor va fi scăzută din valoarea Produsului returnat.
(d) Responsabilitatea pentru integritatea Produsului în timpul transportului de retur cade în sarcina dvs. Trebuie să vă asigurați că Produsul este bine ambalat și protejat, în condiții optime pentru transport, cu precădere atunci când produsul este fragil. La retur, veți respecta indicațiile de ambalare prevăzute mai jos. Dacă Produsele sunt deteriorate în timpul transportului de retur acestea vor fi refuzate de EVALIGHT și nu vom restitui contravaloarea lor.
(e) Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
(f) Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care l-ați primit. Veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produsului care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produsului. Astfel, dacă ne returnați Produsul după ce l-ați utilizat într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, calităților și funcționării Produsului, dacă Produsul returnat este deteriorat, prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar, are etichetele, sigiliile sau alte elemente lipsă sau prezintă alte modificări fizice și nu poate fi vândut ca și Produs nou, veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produsului caz în care vom reține diferența dintre valoarea inițială a Produsului nou și valoarea de revânzare a Produsului returnat sau, dacă Produsul returnat este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza Produsul și de a nu rambursa sumele primite de la dvs. În cazul unui refuz, costurile de transport al Produsului de la EVALIGHT înapoi la dvs. cad în sarcina dvs.
(g) Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.
(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
Atunci când returnați Produsele la EVALIGHT, veți respecta următoarele indicații de ambalare:
Ambalarea produselor de mobilier și a produselor de iluminat. Se va efectua în cutii de carton și se va asigura protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
Ambalarea produselor din categoria decorațiuni. Se va efectua în cutii de carton și se va asigura protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
Ambalarea fotoliilor, canapelelor și a colțarelor. Se va efectua în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
Deteriorarea produselor din cauza nerespectării indicațiilor de ambalare va fi în sarcina dvs. ! La recepția Produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada condițiilor în care Produsul a fost returnat.
Întregul Conținut disponibil pe acest Website sau care poate fi accesat prin intermediul acestui Website sau prin utilizarea unui echipament electronic, este și rămâne proprietatea exclusivă a EVALIGHT sau a persoanelor de la care EVALIGHT a dobândit un drept de utilizare sau licență. Acesta nu poate fi descărcat, utilizat, reprodus/copiat, modificat, alterat, adaptat, tradus, închiriat, vândut, distribuit, publicat, inclus în alt context decât cel original intențional de EVALIGHT sau exploatat în alt mod fără permisiunea expresă, prealabilă și scrisă a EVALIGHT. De asemenea, este interzisă îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al EVALIGHT fără acordul expres, prealabil și scris al EVALIGHT.
Prin utilizarea Website-ului, Utilizatorul / Cumpărătorul nu dobândește vreun drept de autor sau drept de proprietate intelectuală.
“EVAMBIENT”este marca comunitară înregistrată sub număr 177701 din data 03.03.2021 titular fiind societatea Evalight S.R.L. Aveți obligația să nu întreprindeți nicio acțiune care poate aduce atingere drepturilor de proprietate intelectuală ale EVALIGHT. Orice utilizare, fără drept, inclusiv ca și cuvinte cheie sau în orice alt mod, a mărcilor înregistrate sau a domeniuluiwww.evambient.ro este interzisă și va atrage răspunderea persoanelor vinovate.
Conținutul Website-ului poate fi utilizat exclusiv în scop informativ, necomercial. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin acești Termeni și Condiții.
EVALIGHT respectă dreptul la proprietatea intelectuala a terților; în cazul în care considerați ca Website-ul conține informații ce încalcă vreun drept apărat de legea drepturilor de autor, va rugam sa ne contactați la adresa de e-mail office[at]evambient.ro.
EVALIGHT răspunde pentru garanția legală de conformitate, garanția comercială și garanția contra viciilor ascunse, în condițiile specificate în acești Termeni și condiții, Certificatul de garanție, Codul civil Român și legislația specifică aplicabilă.
EVALIGHT nu răspunde pentru prejudiciile generate de întârzieri în livrarea Produselor.
EVALIGHT nu răspunde pentru niciun fel de daune cauzate Cumpărătorilor sau terțelor părți ca urmare a manipulării, depozitării sau utilizării necorespunzătoare a Produselor de către Cumpărători sau terțele părți pentru care EVALIGHT nu este ținută să răspundă potrivit legii.
Răspunderea EVALIGHT pentru Produsele cu defecte sau neconformități este limitată la Prețul de achiziție plătit de Cumpărător.
EVALIGHT nu răspunde pentru niciun fel de daune rezultate din sau în vreun fel legate de utilizarea acestui Website, de incapacitatea de a-l accesa sau utiliza sau care rezultă din sau sunt în legătură cu utilizarea de către dvs. a Conținutului disponibil pe acest Website.
EVALIGHT nu oferă nicio garanție ca Website-ul sau Conținutul său vor fi neîntrerupte, fără viruși sau fără erori și nu răspunde pentru niciun fel de probleme tehnice.
În cazul în care legea aplicabilă are (sau va avea) dispoziții specifice cu privire la exonerarea sau limitarea răspunderii care intră în conflict cu cele de mai sus, limitarea răspunderii EVALIGHT va opera în limitele permise de lege.
Prezentul capitol nu aduce atingere drepturilor Consumatorilor astfel cum sunt reglementate de legislația în vigoare.
Utilizatorii au obligația de a utiliza acest Website numai în scopuri legitime și de a se abține de la orice activități ilicite sau dăunătoare, inclusiv, dar fără a ne limita la:
(i) transmiterea de materiale care au un caracter ilegal, defăimător, abuziv, licențios, pornografic, care conțin viruși, troieni sau forme similare de malware, care promovează rasismul, ura, discriminarea, violența de orice fel sau altele asemenea, care hărțuiesc o persoană, care sunt înșelătoare sau promovează activități ilegale sau comportamente abuzive, amenințătoare, obscene, indecente, defăimătoare sau calomnioase sau care prejudiciază sau ar putea prejudicia în alt mod EVALIGHT sau terțele persoane;
(ii) transmiterea de materiale protejate de drepturi de autor sau proprietate intelectuală, dacă nu sunteți autorul acestora sau nu aveți permisiunea expresă a autorului;
(iii) utilizarea oricărui dispozitiv automat sau proces manual pentru copierea sau modificarea acestui Website sau a Conținutului său, fără acordul nostru prealabil scris;
(iv) acțiuni care sunt de natură să încalce drepturile noastre de proprietate intelectuală;
(v) îndepărtarea sau alterarea în orice mod a Conținutului sau a funcțiilor acestui Website sau inserarea de conținut sau funcții fără acordul prealabil scris al EVALIGHT;
(vi) utilizarea acestui Website în orice scop care este ilegal, fraudulos sau dăunător pentru EVALIGHT sau cu încălcarea acestor Termeni și condiții sau a prevederilor legale în vigoare;
În caz de încălcare a acestor Termeni și condiții sau dacă avem motive întemeiate să suspectăm o asemenea încălcare sau din motive de securitate, putem suspenda accesul dvs. la Website și putem lua orice alte măsuri fără să fim considerați răspunzători pentru un eventual prejudiciu derivând din sau în legătură cu o asemenea suspendare.
Utilizatorul / Cumpărătorul se obligă să despăgubească EVALIGHT pentru orice plângeri, cereri de chemare în judecată, prejudicii (atât pierderea efectiv suferită cât și beneficiul nerealizat, inclusiv daune de imagine), amenzi, taxe sau pierderi de orice fel în legătură cu sau derivate din:
(i) orice încălcare a prevederilor acestor Termeni și condiții, a Contractului la distanță încheiat, a oricăror înțelegeri viitoare ale Părților sau a oricăror prevederi legale în vigoare, indiferent că este dreptul UE, dreptul intern sau alte norme de drept internațional aplicabile;
(ii) orice conținut sau informație transmisă de Utilizator / Cumpărător prin utilizarea acestui Website;
Satisfacția dvs. este extrem de importanta pentru noi! Dacă aveți reclamații sau sesizări, le puteți trimite utilizând formularul de reclamații disponibil la https://evambient.ro/content/10-formular-reclamatie
Vom răspunde acestora în decurs de maxim 7 zile cu excepția cazului în care avem motive temeinice să prelungim acest termen, caz în care vă vom informa cu privire la aceste circumstanțe. Pentru o soluționare eficientă, vă rugăm să ne trimiteți toate detaliile reclamației și să anexați dovezi/ fotografii.
Părțile nu vor putea fi făcute responsabile pentru neexecutarea parțiala sau totală sau pentru executarea necorespunzătoare a obligațiilor născute din acești Termenii și condiții, dacă aceasta s-a datorat unor circumstanțe de forță majoră, astfel cum este definită de lege.
Partea care invocă circumstanțele forței majore este obligată să notifice celeilalte părți faptele întâmplate având caracter de eveniment a forței majore, în termen de maxim 10 zile de la data producerii. Depășirea acestui termen limită duce la pierderea dreptului Părții de a mai invoca forța majoră ca circumstanță (eveniment) de forță majoră. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte daune-interese.
Toate raporturile născute între Părți vor fi guvernate de legea română. Eventualele diferende care s-ar putea ivi în legătura cu acești Termeni și condiții, Politica de confidențialitate, Politica Cookies vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar dacă părțile nu cad de acord, vor fi soluționate de instanțele de judecată competente din Mun. Arad sau, în cazul litigiilor invite între EVALIGHT și un Consumator, de instanțele de judecată competente potrivit legii.
In cazul in care aveți probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutați, vă puteți adresa reprezentanților EVALIGHT pentru o conciliere interna gratuită pe adresa de mail office[at]evambient.ro .
Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) permite soluționarea litigiilor între EVALIGHT și Consumatori în afara instanței, cu asistență din partea unui organism imparțial de soluționare a litigiilor. Această metodă de soluționare a litigiilor în materie de consum este mai ușoară, mai rapidă și mai puțin costisitoare decât acționarea în instanță. Mai multe detalii găsiți aici: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_ro
Dacă litigiul dumneavoastră se referă la o achiziție online, platforma de soluționare online a litigiilor (SOL) vă permite să depuneți o plângere online la un organism SAL în orice limbă și în orice țară din UE.
EVALIGHT poate cesiona si/ sau subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea unei Comenzi, fără acordul Utilizatorului/ Cumpărătorului.
Utilizatorul/ Cumpărătorul declara și garantează că a înțeles și acceptă în mod expres conținutul acestor Termeni și condiții și își asuma riscul de eroare cu privire la înțelegerea oricărei prevederi.
Dacă orice prevedere din acești Termeni și condiții este sau devine nulă, restul dispozițiilor vor rămâne valabile.
Acești Termeni și condiții sunt disponibili Utilizatorului / Cumpărătorului pentru stocare cu scopul de a dovedi înțelegerea contractuală intervenită între părți.